maanantaina, tammikuuta 31

Minusta....

Tässä nyt alkuun ihan ekaksi bloggaukseksi "pientä" infotusta minusta XD

Olen vuosimallia 1997 ja synttärit on kesällä 21.7

Valokuvaus on elämäni mutta haluan pitää sen vain harrastuksena, enkä edes ole kovin hyvä siinä :D

Olen partiossa ja meän ryhmän nimi olla: Pusupiikkipallokalat 8--DD

Mie olen lasketellu nyt yli 6vuotta :)

Kaikki söpöt asiat on aivaan ihania♥

Meillä on 3gerbiiliä papukaija ;)

Mie olen kamala kynsiholisti ja mie rakastan niiden hoitoa/lakkausta :]

En ole koskaan käyny ulkomailla paitti ruottissa ja vain suomenruottissa joka on ihan tossa vieressä (joki yli vaan ja datam olet ruottissa)

Mulla on pikkuveli "gorilla" ja pikkusisko "apina"

Minun paras numero koskaan on ollut: 9+

Ja huonoin ikinä: 4-

Mie sekoilen 24/7 ja siihen voi varautua ei mitenkään XDDD

Hymiöiden raiskaus liiallista kuten ehkä huomaatte :pp

Musiikki on osa mun elämää ja mie kuuntelen sitä aina ja kaikkialla :))

Mässäys ja mähöäminen on minun asia :DD

Joo tossa nyt oli jtn minimani tietoliinia ja ja voisin tässä kirjoitella perään vaikka hetipeti bloggauukseelisen tästä päivästä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti